16.9.2014

16.9.2014

בגדי המלך החדשים

חולצה יותר פאנקית
החבר'ה באפיק ישראל שלחו למשתתפים כמה הצעות מפתות לביגוד מותאם אישית ושאר אביזרים לרוכבים. כמו צרכנים טובים אני והשותף מיהרנו לנצל את כולן...

ראשונה הגיעה ההצעה של חברת Funkier, שהציעו חולצות עם הדפסה אישית במחיר עלות החולצה. לקח לא מעט זמן להיסגר על לוגו, אך לבסוף הצלחנו לעצב כזה שמבטא גם את אופי הקבוצה שלנו וגם את יכולת הטכניות המרשימות שלנו ברכיבה. התוצאה לפניכם בתמונה משמאל. מי שתוהה מדוע "צ'יקו ודיקו" מוזמן לקרוא על עלילותינו באפיק ישראל 2013.

כמובן שצירפנו לחולצה ביב תואם...
את הסט חנכנו ברכיבה קצרצרה של 40 ק"מ מלטרון, דרך יער המגינים לטל-שחר. החולצה התגלתה כנפלאה, נוחה, מנדפת היטב וסוחבת בקלות גם זוג בקבוקי מים מלאים. פיצ'ר מפתיע ומוצלח במיוחד הוא הכיס האמצעי שמכיל תא אטום למחצה עבור הטלפון או שאר מכשירים רגישים. אני בספק שהתא יגן על תוכנו במקרה של גשם, אך הוא מספיק די והותר על מנת לבודד את הטלפון מזיעה גם במסלול חם וארוך במיוחד. חשוב לציין גם שהחולצה זולה באופן מפתיע ביחס לאיכותה.

הביב, לעומת זאת, שמתהדר ברפידת ג'ל היה גם נוח למדי, אם כי מעט יותר עבה משאני רגיל, כך שהוא הרגיש מעט "חיתולי" בתחילת הרכיבה. למרות זאת, מהר מאד שוכחים מקיומו ובהחלט מרגישים (או יותר לא מרגישים) את ההבדל שעושה הרפידה השמנה. השמועות מספרות שריפוד הג'ל יותר עמיד מריפוד ספוג - אעדכן לגבי השרידות שלו בהמשך.

תמונה אחת שממצה פחות או יותר שלוש שנים של רכיבה משותפת.

שניה הגיעה הצעה מCraft - בקניה של כמה סטים של ביגוד נקבל הנחה של 40% הנחה על הסט השני ו60% הנחה על הסט השלישי יחד עם הדפסה חינם ע"ג החולצות. חיש קל מצאנו פראייר נוסף והתחלקנו בהנחה של 33% לכל אחד.

את הביגוד הזה חנכנו בנסיעה חסרת המזל שעלתה לי 900 ש"ח יותר ממה שציפיתי שתעלה.
החולצה, מצויינת ככל שהיא, אכזבה מעט ביחס למחיר - גם אחרי ההנחה, יש לי בארון מספר חולצות שלא נופלות ממנה באיכות, אך עלו בין 2/3 לחצי ממחירה. לעומת זאת... הביב, אחחח... הביב...
כבר זמן רב שאני בעליו הגאים של ביב Craft מסדרת Active הבסיסית והוא ללא ספק היה מכנס הרכיבה האהוב עלי עד היום. הפעם התפנקנו ורכשנו ביב מסדרת Performance היוקרתית יותר ובהחלט יש תמורה לאגרה. גומי קסום מחזיק את קצות המכנס במקום בעוצמה ובעדינות ראויה לציון. ריפוד, שאני יכול רק לשער שמורכב פוך מלאכים דחוס, נותן הגנה דקה אך משמעותית בדיוק היכן שהיא נזקקת. הבד מנדף זיעה למימד אחר במהירות בלתי נתפסת - כל זה, והוא גם יפה. אם לשפוט על פי אחיו המבוגר יותר, אפשר גם לסמוך עליו שיזיק מעמד זמן רב.

לעולם לא אסלח לעצמי שלא ביקשתי שידפיסו על החולצה את המילה "STAR"

את ההצעה האחרונה, של חברת Rudy Project לא התכוונתי לנצל כלל, אך חודש לפני המירוץ משקפי הRudy הוותיקות שלי החליטו לפרוש סופית ונשברו. עמדה בפני הדילמה: לתקן את המשקפיים הישנות, על עדשותיהן הסדוקות, ב-180 ש"ח או לקנות משקף חדש הנושא את לוגו התחרות ב450 ש"ח, כמחצית ממחיר המחירון שלו.

כמובן שעשיתי את מה שכל אדם שפוי היה עושה: תיקנתי את המשקף, קניתי את המשקף הממותג והוספתי לחבילה גם קסדה בהנחה נוספת, כי הנוכחית כבר עשתה את שלה (וחוץ מזה, קסדה כסופה ממש לא מסתדרת עם המתלחה השחורה-אדומה החדשה...).

קסדה ומשקפיים תואמים, הסוס בתשלום נוסף.

סה"כ יצאתי מסבב הקניות מרוצה למדי, עד שהבנתי שבזבזתי 2076 ש"ח על בגדים ואקססוריז...

מה הנזק?

חולצת Funkier עם הדפס מותאם אישית - 130 ש"ח
ביב Funkier עם ריפוד ג'ל - 350 ש"ח
חולצה וביב Craft מסדרת Performance אחרי הנחה - 667 ש"ח (במקום 400 לחולצה ו600 לביב)
משקפי Rydon במהדורת אפיק ישראל - 449 ש"ח
החלפת גשר במשקף Rydon הישן - 180 ש"ח
קסדת Zumax במבצע לא סביר בעליל - 300 ש"ח (במקום 590)
comments powered by Disqus