17.9.2014

17.9.2014

אפיק ישראל 2014: משדרים מהשטח?

חליפה לכל יום של כיף...
כשהתלבטתי אם להירשם שוב לאפיק ישראל, השיקול העיקרי היה עלות ההרשמה הגבוהה, למעלה מ1500 ש"ח למירוץ ולאירוח. סה"כ היה הרי כל כך כיף בפעם שעברה שהשיקול היחידי היה כלכלי. מה שלא תיארתי לעצמי הוא שההכנות למירוץ יגררו כמעט 5,000 ש"ח של הוצאות נלוות באחזקה, ציוד מתכלה וביגוד (עוד לפני שאפילו הגעתי לקו הזינוק!)

למען ההגינות אציין שרוב ההוצאות הללו הן בגדר אחזקה שוטפת של הציוד: טיפול בולם פעם בשנה זה חובה, החלפת קסטה ופלטות קדמיות אחרי 4,000 ק"מ זה סביר לחלוטין, פדלים שמתחילים לחרוק רק אחרי כמעט 4 שנות שימוש זה מכובד, משקפיים שהחזיקו כמעט חמש שנים, קסדה שהחזיקה 3 וכו' וכו'. ההשפעה היחידה של התחרות על ההוצאות ההלו היא שנאלצתי לספוג את כולן בבת אחת, במקום לפרוש את הרכישות לאורך כמה חודשים, כדי שהכל יהיה במצב מושלם לזינוק.

אז מרושש ומרוצה, אני מוכן ליציאה לדרך מחר. בפנינו עומדים 3 ימים, 279 ק"מ, טיפוס של 5.3 ק"מ(!) והמון, המון סלעים. כמיטב המסורת, אני מגיע לקו הזינוק במצב הגרוע ביותר שיכלתי להגיע מבלי לוותר על התחרות לחלוטין. האימונים התחילו בקירטוע קל, הופסקו לחלוטין לחודש של מילואים בזמן המלחמה, המשיכו באטרף טוטאלי של חזרה לכושר שגרר אותי לסף של פציעת עומס והסתכמו ברכיבת נפח שנקטעה בשליש הדרך עקב מנת יתר של כידון לבית החזה. בהתחשב בנסיבות, אם נגיע לקו הסיום לפני זמן הגג ואחזור הביתה ללא פציעות, אהייה המאושר באדם.

הכל מוכן למחר, חוץ ממני...

בסבב הקודם, התכוונתי לכתוב על החוויה בזמן אמת, במקום זאת ביליתי את הזמן בין המקצים מקופל בתנוחה עוברית, מתנועע הנה והנה ומזיל ריר כהלום קרב. אין שום סיבה להאמין שהפעם יהיה שונה, אבל אני עדיין אנסה לתת דיווחים מהשטח, אפילו הכנתי סידור מיוחד לטובת העניין. במידה והבלוג לא יתעדכן, תהיו בטוחים שיגיע פוסט סיכום כשאשתחרר מהאשפוז :)
בינתיים אתם מוזמנים לעקוב אחרי ההתקדמות שלנו בזמן אמת בEndomondo שלי ומספרים שבאתר התחרות יהיה פיד חי של קו הזינוק - חפשו אותנו מדדים לעברו לקראת זמן הגג של כל סטייג'.

עמדת בלוגינג, מקלדת לטאבלט זו הוצאת אופניים לגיטימית?

ולקחינוח - אספתי כאן כמה הוצאות אחרונות לקראת התחרות שעוד לא זכו לפוסט משלהם, לא יותר מידי, רק אלף-אלפיים ש"ח ככה, בקטנה...

מה הנזק?
טיפול בולם: 380 ש"ח
ערימת GU ע-נ-ק-י-ת: 319 ש"ח
פדליםShimano XT M-780 + התקנה: 375 ש"ח
2 בקבוקי ספורט 1 ליטר: 90 ש"ח
מתקן לבקבוק: 50 ש"ח
תיק TopTube לג'לים: 69 ש"ח
זוג צמיגי Michelin WildGripR' + משלוח: 213 ש"ח
זוג ערכות Tubeless לגלגל: 240 ש"ח
זוג חבילות קפסולות Zero להכנת משקה איזוטוני: 110 ש"ח
טבליות מלח - 120 ש"ח
GU Brew איזוטון - 40 ש"ח

comments powered by Disqus