18.2.2013

18.2.2013

כי גם בארץ קר, פעם בשנה שנתיים.
הסתיו מפנה את מקומו לחורף, ואפילו בדרום התחיל להיות קר. עם זאת, בהתחשב במשך החורף הישראלי, החלטתי שמכנס רכיבה ארוך יהיה בזבוז כסף. לכן העדפתי לרכוש זוג מחממי רגליים ע"מ שלא לקפוא לחלוטין ברכיבות הבוקר המוקדמות.

לשמחתי, חבר איתר מבצע מוצלח בחנות "שופ הרים" והצלחנו לרכוש שני זוגות מחממי רגליים של Aztec במחיר כולל של 131 ש"ח (כלומר 65.5 ש"ח לזוג) - הראשון במבצע רגיל (116 ש"ח) והשני כ-"מוצר צ'ופר" לרוכשים בסכום של 150 ש"ח ומעלה.

תוך ימים ספורים ההזמנה הגיע לתיבת הדואר שלי. בבוקר למחרת יצאתי שמח וטוב לב לרכיבה קצת פחות קפואה מהרגיל. כשחזרתי מהרכיבה ופשטתי את מחממי הרגליים הופתעתי לגלות שפס מחזיר-האור שהיה צמוד לריץ'-רץ' שלהם התנתק ממקומו ונקרע לגזרים.

שנים של אכזבות מנותני שירות בארץ לימדו אותי שתלונה לרוב תזכה אותי במעט פתרונות והרבה תסכול. בכל זאת - החלטתי לנסות את מזלי ושלחתי ל"שופ הרים" קריאת שירות עם תמונה של הבגד הפגום.

כל זה קרה בצהרי יום שישי, בבוקר יום ראשון קבלתי טלפון מהחנות:

"שלום, פנית אלינו לגבי מחממי רגליים פגומים?"
"כן"
"באיזו מידה הזמנת אותם?"
"מדיום"
"אנחנו מיד שולחים לך זוג חדש"

מלמלתי תודה וניתקתי את הטלפון בהלם. לא האשימו אותי בגרימת נזק למוצר ברשלנות, לא השתמטו מאחריות בטוענה של בלאי טבעי ואפילו לא ניסו את גישת "במחיר כזה לא תמצא יותר טוב" - פשוט שלחו לי זוג חדש, שמצא את דרכו לתיבת הדואר שלי כבר בבוקר למחרת.

הזוג החדש שהגיע לא סבל מאותו פגם וכך יכלתי להמשיך ברכיבה כשרגלי מחוממות וגם מחזירות אור היטב. לכן לחבר'ה מ"שופ הרים" מגיע שאפו ענק על השירות המצויין והמהיר.

מחממי הרגליים עצמם באיכות מעולה. הם דקים יחסית וללא ריפוד פליס מה שהופך אותם למצויינים עבור מזג האוויר בארץ. אמנם בכפור שלפני עלות השחר אתם עשויים להעדיף בד יותר עבה, אך אי הנוחות הזמנית תשתלם כהשמש תעלה ולא תרגישו חנוקים. הבד הקל והמאוורר הופך את ההתלבטות אם ללבוש אותם או לא להרבה יותר קלה.

פסי סיליקון בראש השרוול מונעים את החלקת הבד מתחת למכנס הרכיבה וברכיבה כמעט ולא מרגישים את ההבדל בינם לבין מכנס ארוך. אז לסיכום: מחממי הרגליים מומלצים בחום, כמו גם שירות הלקוחות של "שופ הרים". מי שרוצה לחוות את שניהם יכול לקפוץ לעמוד המוצר שנכון לכתיבת שורות אלו, עדיין במחיר מבצע של 116 ש"ח או 14.90 לרוכשים בסכום של 150 ש"ח ומעלה באתר (וכן, אפשר להזמין זוג אחד ב-116 ש"ח, מוצר נוסף ב-34 ש"ח ומעלה ולקבל זוג שני ב-14.90).

הנזק: 65.5 ש"ח